BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 2 July 2011

setelah sekian lama....

haaaaaaa...nk tw apa cerita setelah sekian lama ni???haaa...semuanya bermula.....

                                                  "pada suatu hari...."-------------------------eh2..perlu ke semua cerita bermula dengan perkataan satu hari?????haaa...ntahla...hehe...sejak dulu aq dsogokkan dengan kisah fairytail y pada masa kini aku anggap merepek meraban saja....bkn nk kondem k...=.=!...n bukan nk kata yang aq ni x penah  dengar cerita asal usul rasullullah ke...para sahabat ke...kisah cerita islamik ke....ada...bukan nya xda...


                                           ishk....lalut melalut lak..huhu....huhu...sbenarnya nak cerita pasal hari2 aq selama kt uitm  ni.....sejakminggu pertam ni..aq da dilambakkan dengan assignment yang begitu mencabar minda dan tahap kelelakian aq untuk terus bertahan dan berjuang untuk menyiapkannya...haha

                                         
                                              setelah seminggu berhempas pulas....akhirnya aq berjaya juga menyiapkan hampir separuh kerja yang menjadi taanggungjawab aku untuk menyiapkannya..haha....
                                   antara yang perlu aq siapkan dalam mggu ni juga(antara 21/6-3/7)adalah kerja sir aiman...(sir jangan marah kat saya...tiada niat saya untuk mengutuk(>.<)TAKOT GAK LEPAS INSIDEN Y HOT ITU BERLAKU..huhu..lpekanlah...balik pada cerita...aq pon siapkan la mcm biasa..berhempas pulas wt MLA n APA citation style...buku punya tebal aq selak...n mcm2 lagilah..hhahha(bajet je uh)

                                                     aq siapkan n siapkan sampai la siap..haha(xda makna)...maka sampai la date y dtunggu2 utk menghantar...sekali dia selak...coretan dakwat merah mula menari2 di atasnya...hhahh..aq pnyelah tkejotnye////slama ni aq ingat keje aq da bgos da...rupanya x............................................................................


huhu..xpala...
maka dengan harapn sir aiman terima ngn  keje   umh aq..RUPA2..dy x trima..huhu..sedih la...tp ad ramai je y kne wt blk..haha...padan muke korang sume(classmate aq lar..haha)...tp itulah yang sentiasa berlaku di universiti ini..uhuhu...aq rasa aq agak cltre shock la kat sni...bkn cara blaja la...tp pasal assignment uh...yela ...selama ni mana ada(kat skola),,,mana ada cikgu bagi masa banyak sngt tok siapkan keje kan???haaaa.....tu la yang aq tkejot uh...hoho.....


                                                  apa-apa pun...aq kne wt gak sume assignment uh..huhu..bnyak nk mati..tp  
                                                  masih mampu untuk aku siapkan...kot~~~haha..insyaallah..dala...kelas da nk start...tata...:D

0 comments: